Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

dinsdag 5 november 2013

nieuw project??

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest 
om al mijn creaties van de afgelopen jaren 
op Mijn Pinterest pagina op mijn board HOME MADE te zetten . 
Dat was best een klus, 
want in zo'n 4 jaar tijd heb ik toch wel het een en ander gefreubeld. 
Het kriebelt nu alweer een tijdje.....
ik wil weer aan een wat groter project gaan werken 
en kwam toen DEZE mooie deken bij BUNNY MUMMY tegen. 
Ik heb al een grote deken voor op de bank 
en die is regelmatig het onderwerp van gevecht tussen de 2 meiden. 
Ze willen allebei namelijk het liefst onder die deken liggen.....
zo fijn om dan 
The VOICE of Holland op vrijdag te kijken :-) 
Er moet dus gewoon nog zo'n knusse deken bijkomen. 
Ik twijfel alleen altijd aan de hoeveelheid wol die ik dan nodig heb. 
Niets is zo erg om bijna op het eind te zijn 
en dan niet genoeg wol meer te hebben om het af te maken....
(en natuurlijk is die kleur dan net niet meer te krijgen).

Maar om even op het Pinterest verhaal terug te komen...
bleek dus dat mijn grootste project 
(die lekkere knusse deken) 
er helemaal niet bij stond.....
ook heb ik er nooit over geblogd.....
dus bij deze nog even mijn knusse dekentje in volle glorie haha.....
nu nog uitvinden hoeveel bollen ik van elke kleur nodig heb, 
want ik vind het dekentje bij Bunny Mummy toch wel heel erg mooi.






Nog even een van mijn favorieten bij The Voice of Holland
One of my favorites at The Voice of Holland

Julia van der Toorn 17 jaar!!



Een lieve groet

Conny

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...