Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

dinsdag 29 oktober 2013

Haakwerkje bijna af!

Ons nieuwe poesje CHICA is al helemaal gewend aan ons en wij aan haar. 
We wilden een knuffelpoes en die hebben we gekregen ook :-)! 
Zodra ik maar ga zitten....zit CHICA bij mij op schoot, wat ik dan ook aan het doen ben....maakt niet uit voor CHICA. 
Zelfs terwijl ik dit blogberichtje typ zit ze op mijn schoot. 
Zit ik 's avonds even lekker op de bank met de I-pad op schoot, dan gaat ze het liefst op de I-pad zitten zodat ik niks meer kan doen. 
En zit ik net even lekker te haken....CHICA zit erbij :-)



Het haakwerkje is overigens bijna klaar. 
Een grote driehoekige omslagdoek gemaakt van de inmiddels alom bekende wol FENNA van de W.IBRA.

een lieve groet 

Conny



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...