Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

dinsdag 12 juni 2012

ben er weer even! :-)

In blogland wel te verstaan. Lees ik de afgelopen weken/maanden nog steeds met veel plezier jullie blogverhalen en kijk ik vooral heel veel mooie foto's, zelf is mijn inspiratie om te bloggen op een laag pitje komen te staan. Geen zin, te moe, lusteloos en lichamelijke kwaaltjes die mij even tot rust manen. Maar nu heb ik weer even de moed om wat te bloggen, althans om jullie eventjes via foto's  te laten zien wat er zoals gebeurd en gemaakt is in huize Kaatje Kip.

Vanaf maart hebben we hier twee verjaardagen gehad. Lara werd 11 en Nina werd 9. Dus ook twee familiefeestjes en twee kinderfeestjes, traktaties op school en bij danceballet.

Even een impressie van Lara's feestje. Lara wilde eerst naar de bioscoop gaan, maar er draaide geen leuke film, dus toch maar besloten om een thuisbioscoop te houden.

Hier de (door mij gemaakte) uitnodiging voor Lara's feestje.


We begonnen met cadeautjes uitpakken en daarna aan de slag met doedelen.
 Even proosten op de jarige...
 En hier opperste concentratie bij het doedelen.....

Alles klaargezet voor de film....nog eventjes een foto in het licht gemaakt, voordat het helemaal donker in huis werd voor de bioscoopfilm.


Na de film eventjes "luchten" en energie kwijtraken.


En met frietjes en bitterballen werd het feestje afgesloten.

Lara was heel blij met haar feestje en volgens mij vonden haar vriendinnetjes het ook heel leuk en gezellig.

En dit trakteerde Lara op school:

 In voorbereiding.....
...en het eindresultaat.

Volgende blogebericht: Nina's verjaardagsfeestje.


Lieve groet Conny

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...