Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

dinsdag 23 augustus 2011

African flowers

Hier een vervolgje op mijn African Flowers. Ik heb er al een aantal aan elkaar gehaakt. Maar nu heb ik er probleem. Ik wil er namelijk een kussen van maken...vierkant....en dat gaat een beetje moeilijk met zeshoeken, dus hier een poging om de boel toch een beetje vierkant te krijgen.


Maar hoe doe ik het nou met die hoek (rechts op de foto).....omdat ik er even niet uitkom, ligt het hele zaakje dus even weer terug in het mandje.

Mocht iemand een oplossing weten of een ander goed idee.....ik hoor het graag :-)....oh ja op de achterkant komt of een ander haakwerkje of gewoon een lapje stof.



Groetjes Conny


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...