Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

woensdag 8 juni 2011

Nog meer kaartjes

Volgende week is er een rommelmarkt bij de meiden op school. Ieder jaar staan we er weer met allerlei speelgoed van zolder. Vorig jaar had ik al mijn spulletjes uit mijn webwinkeltje meegenomen en toch wel aardig verkocht. De laatste tijd maak ik echter weinig geen spulletjes voor het winkeltje meer en dus neem ik dit jaar alle restanten weer mee naar de rommelmarkt en wil ze met flinke korting verkopen. Ik heb wel wat kaartjes gemaakt die ik ook wil verkopen daar. Hieronder een overzichtje (met webcam helaas.....:-( ).

voorkant
binnenkant
enveloppe
 Deze kaart ga ik gewoon verzenden (niet voor de verkoop dus).
voorkant
binnenkant
enveloppe


voorkant
binnenknat
enveloppe



voorkant
binnenkant

enveloppe



Deze kaarten zijn allemaal gemaakt van de knipvellen van Marianne Design, de Snoesjes-serie. Het papier is ook van Marianne Design, Pretty Papers Bloc - Eline's Folklore (print design Eline Pellinkhof).
Deze kaart komt uit het blad Mijn Hobbykaart nr 21 - 2010 (goedkoop gekocht bij de Action).
Deze kaarten zijn echt simpel te maken, met leuk resultaat. Handig als je snel een kaartje nodig hebt.

Hieronder nog zo een uit hetzelfde blad.


Leuk en snel resultaat. Maar eerlijk gezegd vind ik de Snoesjes-kaarten wel veel leuker om te maken.

Nu snel wat boodschappen inslaan voor het eten van vanavond. En vanmiddag met de meiden even naar de Bieb en naar ons Hobbywinkeltje om nog wat Snoesjes-knipvellen te kopen. Nina wil ook heel graag deze kaarten maken en ikzelf wil er ook nog wel een paar maken.

p.s. For my foreign-readers, you can klick on the Google translate button (on the left side) to translate my blogposts.
It took me too much time to translate, so therefor I installed the Google translate button. Sorry.....but I hope it works for you. :-)

Fijne dag en groetjes

Conny

1 opmerking:

  1. Jeetje wat een productiviteit! Ziet er leuk en vrolijk uit. Die onderste kaart met de bloemen vind ik heel erg mooi!
    Succes met de verkoop.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...