Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

maandag 14 maart 2011

Oppimpen

Het hele weekend is opgegaan aan snotteren, hoesten, lamlendig op de bank hangen....kortom de verkoudheid heeft weer toegeslagen. Vandaag ietsje beter, alleen piepen mijn longen nog. Toch eventjes bezig geweest om wat dingetjes op te pimpen.

Ten eerste een satesausbakje opgepimpt tot scharenbakje. Voor het eerst ook mijn nieuwe Copic Markers gebruikt. Ik heb er 5 gekocht allemaal in de tinten roze. Ik wil er in de loop van de tijd elke keer wat kleuren bijkopen....ze zijn best duur vind ik.

Vanochtend even aan de slag gegaan met een oud bakje dat ik zo'n 15 jaar geleden heb gemaakt met karton en papier van Marjolein Bastin.

Dit papier zat erop, maar het was zo vaal geworden, dat ik er een nieuw papiertje tegenaan heb geplakt.
Ik bewaar nu de papierblokken in het bakje + wat potloden/pennen/copic markers/fineliners en de blanco correspondentiekaarten om op te stempelen.

Erg handig en het ziet er weer mooi uit, kan zo zeker weer 10 jaar mee :-)

Nu ga ik even verder met de voorbereidingen voor het verjaardagsfeestje van Lara a.s. woensdag. Even alles op papier zetten en een lijstje met boodschappen maken, benedenboel even poetsen (is wel nodig na een weekje vakantie en niks doen), wassen draaien en vanavond weer wat wegstrijken......druk druk druk........dus eerst maar weer even een paracetamol erin om mij op de been te houden.....

Lieve groet, Conny

1 opmerking:

  1. Wat leuk allemaal!!!
    En hoe was het verjaardagsfeestje? Overleefd?
    Van harte met Lara. Was ze ook vandaag jarig of heb ik een berichtje hieronder gemist? Loop een beetje achter namelijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...