Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

donderdag 3 maart 2011

Helemaal losgaan in de A.C.T.I.O.N.!!!! /Kruidvat / Xenos

Dit keer op dinsdag zonder autoproblemen weer even bij de Action, het Kruidvat en de Xenos langsgegaan en man ik ben daar ook losgegaan hoor! Kijk maar mee.....

Wat een hoeveelheid he!?

Ik zal ze nog even dichter in beeld brengen.....


Nog meer patronenkarton. Wat me vorige keer niet was opgevallen......ze hebben verschillende series met verschillende dessins.......man da's moeilijk kiezen, want ze zijn allemaal mooi.....:-)



 ....fotolijm....3D-schaartjes.....3D-foamblokjes....


 Nog meer patronenkarton......nu in vintage stijl.......zo mooi....




Nog meer 3D knipboekjes.....ook van Ot en Sien....nog meer jeugdsentiment......


Mooie stempels bij het Kruidvat.....


Ponsen bij het Kruidvat......
Leuke (thee)doos bij Xenos.....
Natuurlijk niet voor thee, maar voor knopen, speldjes, etc. etc.

En nog een doos van de Xenos......
Nou zul je wel denken wat moet ze toch met al die spullen.......

Nina heeft 3 verjaardagen de komende weken en daar heb ik het een en ander voor verzameld. Dit keer dus geen zelfgemaakte spulletjes. Hieronder zie je hoe het cadeau eruit komt te zien....

Dit is dus de bedoeling,  iedere jarige krijgt een doos gevuld met 3D knipspulletjes, zodat ze meteen aan de slag kunnen. Ik heb namelijk gemerkt dat bijna alle meiden het heel leuk vinden om deze kaartjes te maken. Onze eigen voorraad is daarom ook al behoorlijk geslonken.
Nu nog 2 dezelfde dozen zien te scoren (voor de andere 2 jarigen) bij de Xenos in de stad hier, want dit was de laatste.
Misschien dat ik de deksel nog wel ga versieren met hun naam, maar daar moet ik even ideetjes voor opdoen.

Naast deze 3 verjaardagsdozen, heb ik op 16 maart zelf ook een jarige in huis. Zij wilde dit jaar erg graag weer een feestje thuis. Alle jaren (behalve vorig jaar) hebben we de feestjes thuis gehouden en dat beviel haar kennelijk goed. Dus dit jaar weer thuis en ook daar gaan we aan de 3Dknip....dus vandaar allerlei extra spulletjes erbij.

Ik heb inmiddels alweer wat kaarten gemaakt........foto's volgen nog. Nu nog even wat bloemetjes haken voor carnavalsoutfit voor de oudste.

Knutsel ze!


Lieve groet Conny

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, vroeg me al waarom je zoveel schaartjes nodig had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zullen ze blij zijn met van die prachtige gevulde dozen!!!

    Wat een schitterend karton!
    Het wordt tijd, dat hier ook een Action komt...

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de foldertjes met al dat leuks, maar om als cadeautje te krijgen, is natuurlijk helemaal geweldig ... ik dacht al even bij de foto ... wat moet ze nou met zoveel dezelfde schaartjes haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...