Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

vrijdag 11 februari 2011

Valentijnshartjes

Mijn oudste voelde zich vandaag (na 3 dagen ziek thuis te zijn) gelukkig weer een stuk beter en ging ze vanmiddag de laatste 2 uurtjes toch nog maar naar school. Na mijn rondje lopen en wat boodschappen had ik dus wat tijd om even lekker te freubelen.

En dit is wat er uit mijn handen kwam:
Eerst een hartjesslinger/hanger.....

My oldest daughter felt a bit better today (after being ill at home for 3 days), this afternoon she went to school for 2 hours. After my walk and some grocery shopping I had some time to be creative.

This is what I made:
First a heart pendulum/pendant…..


Een combinatie van scrappapier en haakkatoen.
A combination of scrap paper and crochet cotton.

Daarna wat papieren hartjes geknipt uit muziekpapier en 3D hartjes ervan gemaakt.
Then I made some 3D hearts out of music paper.


Gewoon leuk om aan iemand te geven, of een kaart van te maken, of een cadeautje mee op te pimpen.
Maar ook gewoon heel leuk om te maken en snel klaar.
Just nice to give to someone, or to pimp up a gift or to make a card with.
Fun to make en so easy.

Denken mijn volgers nog aan mijn give away??? :-)
To my followers: don't forget my giveaway!! :-)

Een heel fijn weekend voor iedereen!!
Have a great weekend!


Groetjes Conny

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...