Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

dinsdag 15 februari 2011

Nog even geduld

....Zodra mijn dochters uit school komen ga ik een naam trekken voor mijn give away...dus nog even geduld s.v.p.

Gisteren nog even aan de freubel geweest. 2 Nieuwe hartjes gemaakt en een vogeltje. Allemaal van mooi papier van Marianne design, Pretty Papers Bloc, Blue & Green.

Het vogeltje wil ik nog een beetje afmaken met een oogje en extra diepte aan de vleugeltjes geven.

Het schilderijlijstje heb ik bij de kringloop gekocht en was eerst een dienblaadje, maar het blad wat erin zat was niet mooi en dus er maar uit gehaald. Het heeft een tijdje als leeg lijstje gestaan, met het zilveren hartje in het midden, maar dat vond ik toch wat te kaal. Op een beurs kreeg ik een Seasons cadeau. Na het lezen van het blad vond ik het toch erg zonde om weg te gooien want wat een mooie foto's staan daar in. Dus de mooiste heb ik er uitgescheurd en 1 ervan zit nu in het lijstje. Zo kan ik er elke keer weer een andere foto instoppen voor een andere sfeer.




De buste kocht ik laatst bij de kringloop. De houten hartjes zijn gekocht op een beurs en het likeursetje is van vriendlief zijn oma. Zij is kortgeleden naar een bejaardenhuis verhuisd en een heleboel spulletjes konden niet mee. Dit setje vond ik heel mooi (ondanks dat de fles bij de schenkrand kapot is). De kleuren zijn heel mooi pastel.

Erboven hangt mijn eigen gewonnen give away, het schilderijtje is gemaakt door Monique van Moncherry.



Nog een hartje met mooi papier en muziekpapier uit een oud muziek boek (van de kringloop). Het oude (parfum)flesje komt daar ook vandaan. De stop op het flesje heb ik ooit eens van mijn zus gekregen.

Tot straks bij de bekendmaking van de winnaar! :-)

Lieve groet Conny



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...