Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

donderdag 9 december 2010

Cooling down

Zo....ben weer een beetje afgekoeld na het vorige blogje. Normaal gesproken schiet ik niet zo snel uit mijn slof, maar dat hele kerstgedoe op school schoot me even in het verkeerde keelgat.

Nu maar weer even verder met de orde van de dag.
Dinsdag nog een cadeautje gemaakt voor een verjaardagsfeestje waar Nina gisteren naar toe ging.
Toch maar weer hetzelfde recept, een notitieblok-to-go. Tegenwoordig maak ik in een schooljaar meestal dezelfde cadeautjes voor de verschillende kinderen. De meiden worden ieder jaar bij bijna dezelfde kinderen uitgenodigd voor een feestje en zo voorkom ik dat ze bijvoorbeeld 2 jaar achter elkaar hetzelfde van mij krijgen. Vorig jaar was het de sleutelhanger en dit jaar dus het notitieblok-to-go. Ik zorg er altijd wel voor dat ik het stofje aanpas aan het kind. Dus elk exemplaar ziet er toch weer anders uit.

Hieronder die van gisteren.



En nog een kleinigheidje erbij. Papier waar ze leuke diertjes mee kan vouwen.

En natuurlijk ook weer vrolijk ingepakt met een zelgemaakt labeltje eraan.




Ik wens iedereen een creatieve en stressvrije dag vandaag!

Nu snel de kerstmuziek van Sky Radio aanzetten om weer een beetje in de kerstsfeer te komen.........


Groetjes Conny

5 opmerkingen:

  1. Soms is het gewoon heerlijk om even stoom af te blazen toch? En al die meiden boffen toch maar met die leuke cadeautjes elke keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig, jij hebt ook niet stilgezeten! Ik heb net weer ff bijgelezen op je blog. Leuk!
    En ik wilde je ook nog even bedanken voor het opzoeken van een verkoopadres van dat leuke vogelstofje. Ik had het al gespot maar toch heel erg bedankt. Erg lief van je!
    Zonnige groetjes uit Brisbane,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om zelf gemaakte cadeautjes te geven!
    En het is en erg mooi cadeautje geworden!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeautje om te geven. Ze was er vast blij mee. Schattig stofje ook.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kadootje heb je gemaakt!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...