Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

woensdag 8 september 2010

Nieuwe hebbedingetjes en the blues

Vorige week weer 2 nieuwe hebbedingetjes gemaakt voor Kaatje Kip. Een stoere potlodenrol voor jongens met piratenstof en een Delfts Blauwe etui.



De afgelopen dagen heb ik echter echt geen inspiratie. Ik denk dat ik lijd aan de 'first-schooldays-after-holiday-blues' voorzover dat bestaat. Vind het behoorlijk stil hier in huis zo overdag en kan me er niet toe zetten om iets te gaan maken. Was gisteren wel begonnen aan iets nieuws maar het lukte voor geen meter en dus maar weer gauw weggelegd.

Hebben meer mensen hier last van (de 'first-schooldays-after-holiday-blues'), of ben ik de enige die moet wennen aan het schoolritme??

'first-schooldays-after-holiday-blues'

Groetjes Conny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...